srijeda, 24. srpnja 2013.

Povratak u stilu

I tako..ovaj..gotovo je 3 mjeseca prošlo od zadnjeg posta (bekina Morana, bekina!). Cca pola tog vremena se jednostavno nisam mogla fokusirati na ništa, a drugu polovicu vremena nisam stizala od ludnice koju posljednjih mjeseci imam doma. Neću ulaziti u detalje jer ovo nije ni vrijeme ni mjesto za to, ali mogu samo reći da nikako nije dobro niti izgleda da će završiti dobro.

No, vratimo se mi temi.

Moram se unaprijed ispričati zbog kvalitete (or the lack of it) slika. Vani je već bio polumrak kada sam krenula s naslikavanjem, a i primjetila sam da sam strašno loša u slaganju kompozicija. Dakle, ako zanemarite taj dio, trebalo bi više-manje biti ok. Nije na odmet ni spomenuti kako sam pospana i kako me sutra čeka naporan dan, te kako nemam vremena za Lupino Skrozsamsamsebizakonasvimadrugimaodvratan manevre s fotićem.

Dugo sam razmišljala o čemu da pišem u ovom postu..i sjetila sam se..pa, ničega. Jedino što mi je koliko toliko bilo prihvatljivo kao tema je "Proizvodi koje koristim za ljeto" tj. "Što Morana stavi na sebe ako se udostoji pomolit nos iz kuće između 9 i 21 h".

Off we go.

Najprije, glazbena pozadina:


Dalje, preparativa:

Tu među preparativnom je i jedan uljez, točnije, Chanelova maskara Sublime de Chanel u smeđoj boji koju obožavam!!! - zaboravila sam je slikati s dekorativom, pa sam ju ubacila tu..

Ili, temaCki - kosa:


Redken All Soft šampon s arganovim uljem za suhu i oštru kosu, Orofluido ulje (:in love:) i Wella ProSeries Repair maska.



Lice:


Najdivniji piling ikada igdje (definitivno moj HG piling) koji ću kupovati dok je Boga i Hrvata (ili samo Hrvata..svejedno) - Marilou Bio Exfoliant, Volcanic Clay maska i Bioderma Sebium Pore Refiner


Avene termalna voda i Green Girl My own gentleman uljni skidač šminke (već sam GG rekla ovo, a sada ću i ponoviti: kupovati ću MOG dok ga god bude radila <3)




Dekorativa:

Kao što rekoh, ja i slaganje neke suvisle kompozicije na fotkama si nismo baš dobri.


Ili, opet temaCki - lice:


Chanel Natural Finish puder u prahu u nijansi Naturel - Translucent 02 (najdivnije nešto na svijetu), Vichy Capital Soleil obojana krema sa spf-om 50 i Chanel Soleil Tan 4 Facettes Bronzing Powder (jako sam zabrijala na Chanel u zadnje vrijeme..skup sport..skup!..ali tako im je sve divno!!).



Rimmel Kate u nijansi 20, Rimmel Apocalips u nijansi Big Bang i Chanel Rouge Coco Shine u nijansi 62 Monte Carlo.


Guerlain Aqua Allegoria - Mentafolia čiji imam samo dekant jer taj parfem NIGDJE ne mogu naći a želim ga jako jako...:(, Catrice rumenilo u nijansi Apropos Apricot, Catrice lak u nijansi Pimp my shrimp (mislim da je to definitivno lak s najdivnijom formulom što se Catricea tiče), moj najdraži lak svih vremena - A England u nijansi Saint George, Etude House Proof 10 Eye Primer (za one rijeeeeetke trenutke kada se sjetim staviti sjenilo) i Maybelline Fit Me korektor u nijansi ne znam kojoj jer se sve živo na njemu izlizalo..al mislim da je najsvjetlija.

DakleM, to bi više manje bilo to..ako želite recenziju bilo čega spomenutog, javite mi. Sve ovo koristim barem već nekoliko mjeseci tako da imam dobre temelje za recenziju ;)

Ostajte mi ZDRAVE, pametne i lijepe. :*

Em

p.s. trudit ću se pisati češće, ali ništa ne mogu obećati..








12 komentari:

eyedetoxx kaže...

Koji post nakon 3 mjeseca !!!

Predobre stvari koristiš,imamo i puno toga zajedničkog :))

Mama Šminkerica kaže...

Sve recenziraj, SVE!!! :D

Mirna kaže...

Imaš divnih stvari, posebice dekorative. Divan post, želim sve recenzije i da češće pišeš. Znam da je život ponekad grozan, ali ne daj se! :)

Unknown kaže...

Molim recenziju svega živoga, osobito pilinga!!!

Drago mi je da si back, nadam se da ćeš ostati back! I da će se doma ipak sve na dobro otpetljati!

I mnogo cijenim šalu na Lupinov račun, nasmijala sam se! :D

makeuprsaveti kaže...

I ja imam monte carlo! Obožavam ga!

Killer Queen kaže...

Nisam ni sumnjala ;) :))

Killer Queen kaže...

:D Dogovoreno :D

Killer Queen kaže...

Hvala ti :)

Pisati ću što češće budem mogla..:)
Falilo mi je sve ovo..jako..:(

Killer Queen kaže...

Hvala, draga :))

Recenzije će biti napisane..nadam se uskoro :)

A Lupino..odvratan je :D

Killer Queen kaže...

:))

crvenkapica kaže...

welcome back! ;)

Killer Queen kaže...

Hvala :)

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.